I en kompleks digitale tidsalder med dens mangeartede og konstante kommunikations muligheder, skal der noget særligt til, før viden forbinder sig til eksisterende viden og dermed bedre konsoliderer sig.
Enhver god formidling er afhængig af de følelser, der opstår hos modtageren.
Desværre ses alt for ofte en uafklarethed i de sansemæssige udtryk.
Det skaber utryghed og dermed dårligere modtagelse.
På baggrund af mange års praktisk erfaring, har jeg lært vigtigheden af bevidst brug af vidensplatforme; og vigtigheden af at tage afsæt i alle fem sanser, hvis kompleks viden skal blive forstået og oplagret til videre brug.
Den viden deler jeg gerne ud af.
For alle kan lære, at arbejde mere målrettet med deres sanser og deres viden om sansernes påvirkning
VIDENSATLAS er et effektivt værktøj til at forstå kommunikationsmønstre og kortlægge eksisterende viden.
SANSEBRANDING er et effektivt værktøj til, at forventnings afstemme kommunikation internt /eksternt